mañana

Imorrn kommer bli en riktigt jäkla bra dag, jag är så taggad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Älskade finaste Malin fyller 20 och det ska firas utav bara fan! Först med middag på Mongolian Barbecue och sen ska vi först vidare till ett ställe, och sen till en klubb där vi har bord och massa annat trevligt!
Har tom skrivit en liten lista med saker som jag ska göra imorgon, inget får glömmas bort och allt ska hinnas med. Aaah det kommer bli så sjukt kul och jag är så jäkla taggad!
Enda lilla minuset är att jag jobbar hela dagen hos pappa, och jobbar 06.30-16.00, men jag har köpt tre redbull till morgondagen, så det kommer nog gå.

Aaah, fan vilken bra kväll det kommer bli imorgon!


ps. hjärtat, superstort grattis i förskott, jag sitter och sover dels pga matkoma av allt vi ätit idag och för att jag är helt slut. Så superstort grattis nu, sådär 28min innan födelsedagen börjar! Love you<3
5 kommentarer
Anonym

JAG SKREV EN KOMMENTAR HÄR! DOG DEN?!

N I L M A

Hejsan!



Jag vill bara tipsa dig om min tävling där du har chans att vinna 300:- i presentkort på H&M. Tävlingen avslutas ikväll kl 23.59 så passa på!



http://nilma.myshowroom.se/2009/11/10/vinn-300-kronor-i-presentkort/



Trevlig helg,

Malin

Anonym

censurering kallas det

Anonym

så trevligt

car0 - sex, kärlek och allt däremellan!

älskade hjärtegull, du skrev väll kommentaren på ett annat inlägg bara? :O vad stod det?



till anonym: nej, jag sysslar inte med censur, det är emot mina principer!