mental hjärnblödning!

Nu är ena uppgiften klar, nu är det bara hemtentan kvar! Och jag blir så jävla trött på mig själv, för nu sitter jag här som vanligt i sista minuten, och jag känner ändå ingen stress och ingen press. Det är såhär jag alltid har gjort! Jag vet ett enda arbete som jag inte gjort i sista minuten, och det var med Madde, vi satt i över 12h, och liksom glömde bort att äta för att vi pluggade?! Och ja, självklart fick vi MVG och en tillsägelse för att det var för överambitiöst...

Men nu, pjuuöh! Det känns som att jag redan har hela tentan klar i huvudet, och därmed finns ingen stress. Det är som att en liten röst viskar i mitt huvud "det är ingen fara Caro, du har ju ändå över 11timmar till på dig! du har iiiingen anledning i världen att stressa"! Yeah right!

Samtidigt som jag blir galen på mig själv för att jag är så lugn så vet jag ju att jag kommer sitta där med gråten i halsen de två sista timmarna, panikskriva klart allt och ändå klara mig undan i sista sekunden. Jag har iaf aldrig misslyckats hitills... Liksom varför vara ute i god tid när man kan vara ute i översen tid?!

Men nej, jag tror faktiskt jag ska hitta på en egen deadline och tokskriva nu i två timmar framöver och se vart jag hamnar. Dessutom så har jag två föreläsningar ikväll + konsertdejt som jag gärna vill gå på, eller iaf konserten. Får se vart dagen och kvällen slutar. Nu ska jag skriva, ska bara lyssna klart på Leona Lewis Happy<3


hej övervackra kvinna, vill du gifta dig med mig?

1 kommentar
Anonym

http://hadilsara.blogg.se

devote eller blogg?