modighet i ett nötskal

Jag ska nu berätta en väldigt spännande historia för er, det handlar dock inte om mig, helt ärligt så handlar det inte om mig, för hade det varit om mig - så hade jag varit total öppen om det - för det är så häftigt!

Det började med att vi var ute i fredags, drack skumpa och dansade i flera flera timmar. På dansgolvet ser vi kanske världens häftigaste killgäng, har aldrig sett några dansa med så mycket glädje, pasison och med så mycket humor! Vi försökte väll härma så gott det går, men var inte ens i närheten... Det är då min kära vän spanar in en kille, dom får lite connections och pratar lite under resterande delen av kvällen. Byter inget nummer och inte ens namn med varandra!
Väl hemma igen gör hon något som väldigt många få gör, hon ger inte upp. Utan hon använder sig av pålitliga facean, går igenom tusen och tusen människor, hittar någon som kanske liknar honom lite, chansar - och kabaamm - det var han!!


Detta mina kära vänner är något ni ska ta till er, lär er och prova själva!
Jag är så stolt över min kära vän att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Är det någon mer än jag som är sjukt spänd över hur detta kommer sluta?! ;)

 

0 kommentarer