monday you can fall apart

Hade sjukaste stressdrömmen inatt: L skulle jobba natt och fick sova över här, och när jag skulle väcka honom dagen efter så har han plockat med sig en liten pojke hem! Han hade bara gått omkring där ensam i natten, L hade tyckt synd om honom och sen tagit med honom hem.
Barnet i sig hade tagit alla mina p-piller och använt som leksaker, och spridit ut över hela rummet!
Därefter ringer telefonen, och Natti el Aleix har blivit tillfångatagna av spanska maffian, som jag får prata med - på spanska!

3 sjukt stora stressmoment på en och samma gång inproppet i en enda dröm. Hur ska man kunna vakna pigg av det?!

Nu ska jag plocka ihop det sista och sen ska jag åka och möta upp min fina Moa för en pluggdag! Hade egentligen planerat att åka till mamma, men åker till henne senare i eftermiddag och skriver rent och sånt. Är dessutom enklare att plugga bokgrejer utan en dator i närheten! Dessutom så saknar jag min moa! Vi har ju faktiskt inte setts sen i fredags!<3
0 kommentarer