Rykiells för HM

Nog för att jag gäspat åt vartendaste av HM´s samarbeten de haft under de senaste åren, men äntligen något spännande och roligt - underkläder! Iofs så har jag ingen aning om vem designern är, men jag har verkligen fallit för en utav sakerna, och jag har redan bestämt mig för att det ska bli årets julklapp till mig själv!

Jag har redan en sjukt snygg röd kimono från Victoria Secrets, - men denna korta, svarta, halvt genomskinliga sexiga kimono ska bli min! Har jag överlevt Ullared helgen efter löning, så kan jag banne mig klara att få denna!


Gaah, så jäkla snygg!

2 kommentarer
Sophia

Jag har köpt en klääning i det märket!

Ida

Jag är ganska less på H&M´s gästdesigners faktiskt, brukar bli sån himla hysteri när det är dags för deras kollektioner att komma ut i butik.

Tror dock inte att det kommer va samma hysteri när det gäller underkläder, hoppas inte det iaf, för det vore trevligt att få lyxa till det lite under lagom till jul=)



Puss