saturday waits.

Jag gick upp 7.45, på en lördag, för att plugga! Mötte upp finmoa vid södertörn 9.30 och därefter stenpluggade vi fram till 13.00 - hej ambitiösa! Tom med pappa som ringde och störde mitt under allt blev lite chockad...

P - Hej Caro! Vad gör du?
C - Nej jag sitter och pluggar med Moa
P - Vaa? Varför då? Nu?
C - Jadu, varför gör jag det? Jag är väll jäkligt ambitiös skulle jag tro!

Efter allt pluggande åkte jag direkt för att möta upp storasyster och en dag/kväll med barnvaktning. Nu har dom små söta precis knoppat in efter en dag fullproppad med lek, målning, mat och massa skratt! Så fina!

Men istället för att sitta framför en dator och mögla så ska jag rota igenom min kära systers teförråd, som jag gissar är avancerat, hitta något mysigt och krypa upp i soffan med en lättsmält chicklitt!
0 kommentarer