Stay the night!

Varje gång jag hör låten blir jag alldeles varm i kroppen och drömmer mig tillbaka till Göteborg och när vi var på en väldigt intim och underbar konsert med Alcazar! Andreas hade precis hållit ett långt föredrag om HIV, hur det var att komma ut med det i media, och hur han lever med sjukdomen idag. Och det hela avslutades med en sjukt bra konsert, och jag stod så nära att jag hade kunna ta på dom, jag var i himlen<3

Och jag är rastlös, vet inte riktigt vad jag ska göra av min kväll. Ska söka på lite artiklar och böcker till plugget, ev plugga litegrann. Men sen då? Just nu velar jag mellan om jag ska ha en mysig spakväll för mig kväll och göra mig vacker till imorrn, eller om jag ska bjuda över någon på lite kvällsunderhållning! Får se vad det blir... ;)

1 kommentar
Sophia

Alcazar är bäst!!!