studentliv

Jag och min fina Moa tillbringade över 5h på södertörn och bara mongopluggade. Tom när jag fick dampryck och ville skratta och prata, fick jag snällt vända mig till en väntelista som Moa skapade, där fick jag skriva ner alla saker jag ville få säga och så hade vi skratt/prat-pauser. Du är ganska magisk som kan ha pli på mig hjärtat!
Vi fick iaf en jäkla massa gjort, och min hjärna känns fortfarande som gröt efter all jävla fakta jag tryckt in, på engelska! Vad fan är det för fel att översätta textjävlarna?!


Vårt minipluggbord överbelamrat med tusen saker, och saker-jag-måste-få-säga-listan ligger överst!

1 kommentar
Anonym

Haha! jag missade helt när du tog den där bilden, fan vilken härlig en! Haha fatta att jag satt vid det där bordet i jävla 7 timmar ^^. Call me imorgon baby! Puss!