sunday.

Vilken mysig helg det blev, gårdagen var supermysig med barnen och nu frukosten + förmiddagen med syster och en massa uppdatering på alla olika plan. Även om vi inte ses superofta, så tycker jag om när man hinner uppdatera om det allra senaste och viktigaste! Barnvaktningen slutade dessutom med att jag fick skjuts i bakluckan ner till stationen, barnen var mäkta impade av sin favvomoster! :)

Eftersom jag nyligen hittade tvättstugenyckeln ska detta firas med att tvätta, har inte gjort det sen min älskade sambo flyttade, så det har blivit en liten hög.

Senare i eftermiddag flyttar jag från förorten och in mot Söder där jag ska bo under den kommande veckan, dessutom ska jag fika med älskade Ellen ikväll, ska bli så mysigt!<3
1 kommentar
Anonym

NICE! Nu när du bor lite närmre måste det bli en kvällspromenad i veckan stumpan!