Svar till: sexiga flickan.

Fråga 1, är det du som är sexig och flicka? Eller var det menat som en komplimang? I sådana fall så tackar jag för komplimangen, snällt av dig :)

Svar på din fråga, och det är även andra som frågat: Nej, jag kan inte publicera novellen här, inte ännu iaf! Tidningen är ju ute om bara några veckor, och jag älskar att känna känslan att du + resten av Sverige kan läsa min erotiska novell i en äkta tidning! ;)

Men om intresse finns så har jag en hel drös med erotiska noveller som bara väntar på att bli lästa och skapa njutning för andra, så med andra ord har jag en del på lager som jag kan publicera här om någon är intresserad av att läsa... ;)


ps. kan även lägga upp den aktuella novellen när tidningen släppts. Den är jäkligt bra och upphetsande ska ni veta! ;)
0 kommentarer