the bag-situation!

Nu syftar jag inte på en teabagsitutation, för det vet jag alldeles utmärkt hur man löser - andas bara genom näsan! ;)

Nej, jag syftar på en helt annan typ av bagsituation - en egenskap jag har och som jag verkligen hatar hos mig själv: Jag köper//får/tar hem saker, nerpackat i påsar, ställer det någonstans och låter det vara så! Till slut står det bara en mängd påsar med diverse innehåll, samlar damm och jag har ingen aning om vad som är i påsarna eller vad jag ska göra med innehållet! Guud, varför kan jag inte bara packa upp det direkt? Nej nej, jag låter det stå och samla damm i några veckor innan jag tar tag i det!


En av många påsgrupperingar i mitt hem, som jag ska ta itu med nu!
 Som ni ser så är det även påsar i påsarna! Guuud!

2 kommentarer
Ida

HAHA, jag är precis likadan! När jag har handlat (eller inte ens det alla gånger) så slänger jag bara iväg påsarna och så får de ligga där tills jag orkar ta itu med dom. Sen när det är dags att rensa har man typ ett ton påsar;)



Ja det tror jag säkerligen att han skulle göra, bara att säga till=)Och om du är teknikefterbliven är jag det också, för jag kan nada om design;)



Pusss

Martina

Haha, Jag är med i klubben! Samma sak med väskor, dom står på prydlig rad och jag köper alltid nytt läppbalsam i samma takt som jag byter väska...



Kan även instämma i raderna du skrivit ovanför, om tidsoptimistiken! (Tror jag precis uppfann ett nytt ord...)