tre ton lättare

Mötet imorrse gick jättebra. Jag är alltid supernervös innan, men under mötet så tinar jag upp och går därifrån som på små moln. Hon är helt underbar och förstår mig på ett sätt som ingen annan gör. Vi brukar dela upp mitt liv i olika faktorer, och tillsammans benar vi upp problem, orsaker och konsekvenser. Binder samman vad saker som kan höra ihop och hur det hela påverkar mig själv och personer i min omgivning.
Att hon har minne som en almanacka är också guld värt, då hon minns saker som jag kan ha glömt bort eller förträngt. Nej, hon är helt underbar och jag är så glad att vi klickar. Den dag min första roman kommer ut vet jag att hennes namn kommer finnas med bland tacken, för hon är en stor anledning till hur mycket i mitt liv ser ut och hur jag mår idag. Lovely!
0 kommentarer