vecka 46

Andra veckan i november, tiden går så fort så om en kvart är det väl mitten av maj? Just nu vill jag bara att tiden flyger iväg och att värmen kommer. Phuck julen och nyår, jag struntar i allt det - ge mig bara värme! Men först ska jag väl försöka klara av denna vecka innan värmen är här?

- bo på söder hela veckan
- trycka sjukt snygga tröjar med fina Moa
- morgonpowerwalks varje morgon
- börja skriva på hemtentan om HIV
- ÖL-utgång med genusgruppen!
- till kyrkogården och hälsa på Farmor
- middag+bastu hos mig med Aspuddengenen<3
- möte med fröken L
- finaste malin fyller 20
- middag + utgång för att fira finaste
- middag+bastu med HT
- jobb lör-sön
- mongoplugga inför två föreläsningar
- börja skissa på mongoleffes tenta
- läsa ut fyra böcker som jag halvläser i just nu
- spika och skissa lite planer för framtiden
0 kommentarer