Vilken kväll!

Aahh, jag är så sjukt efterexalterad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Vilken fantastisk kväll det blev! Jag har minglat, bokat lite jobbuppdrag, gamat lindtchoklad, hälsat på massa fina, träffat finaste Katerina, och det bästa av allt - sett mitt namn, tryckt, i en bok!! Jag citerar självaste Katerina - detta är bara början! ;)
Den här kvällen hade nog inte kunnat bli bättre! Jag älskar litteraturvärlden, och i kombo med sexfantasier, då kan det knappast bli bättre! :)

Dessutom hade jag finaste med mig som minglade runt med mig! Jag och syrran träffade på lite litteraturvärldsbekanta och vi spanade även in sötaste Bob Hansson och Martin Svensson! Nej, den här kvällen kommer bli svår att toppa!


Moa, Malin, Ernst och Syster!


Finaste Katerina!


Jag och Katerina!<3

0 kommentarer