weekend

Sitter och får i mig frukost, om en liten stund kommer byggubbar hit och ska besikta fönsterna, hoppas dom känner hur jävla kallt det är i min lägenhet och kanske gör något åt det?!
Sen ska jag bege mig mot skolan för föreläsning och lite seminarie innan jag beger mig mot Danderyd och möter upp syrran - sen Ullared!!

Jag är så jäkla taggad, dock har jag haft fullt upp senaste tiden så har inte hunnit skriva någon lista ännu, vad händer med världen?! Iaf, så tänkte jag iaf skriva den på vägen ner, vi har ju några timmar i bil framför oss! Åh, det ska bli så kul, jag är så jäkla taggad att jag inte vet vart jag ska ta vägen :)

 

Så bloggen lär vara nere under helgen, tror knappast jag kommer ha tid att skriva, och när vi väl har paus ska jag gama spräckta Ballerinakakor :) passa istället på att gå tillbaka lite i arkivet och läs om mina gamla texter!

0 kommentarer