what´s happening?

Jag var så jäkla exalterad över att jag ska börja träna igår, alla kurser jag ska prova på och jag hade skrivit upp alla passen jag ska ta i min kalender. Astaggad - och så vaknar jag av sendrag? och nu har jag sjukt jävla ont i hela benet och haltar...

Känns lite som förra sommaren när jag bestämde mig för att börja träna, bestämde hur och när jag skulle ta mina powerwalks och var hur taggad som helst - och fick benhinneinflammation efter två dagar...


Någon mer än jag som ser ett samband? Så fort jag bestämt mig för att träna och ha kul, så råkar jag ut för en mindre olycka. Gud, är det här ditt sätt att säga att jag ska behålla min kak/chokladkilon?! :)
Då kan jag ju meddela dig att jag verkligen ville träna för att lära mig nya saker och ha kul. + att dom kurser jag tänkte ta är ändå sådär halvlugna yogapass och lite stripchair! Så nu göru mitt ben friskt!
0 kommentarer