b-kändis!

Jag drömde inatt att jag var en b-kändis. Jag var tillsammans med L igen och jag var en b-kändis. Och jag tror det hemskaste med hela drömmen var att han + alla vänner och familj lät mig hålla på. Och för att sammanfatta hur jag betedde mig - som typ det värsta man kan göra!

Jag var en bimbofierad version av mig själv, och det finns inget jag stör mig mer på än folk som fejkar sin intelligens och spelar på sin dumhet. Jag var en riktig Lolla som körde på den imagen! Så hemskt! Dessutom så körde jag med mina vänner - i drömmen ringde jag malin och emly, som var o köpte skvallertidningar åt mig, för att göra ett album med mina bilder och artiklar i!!

Guuud, nog för att jag ska bli en medial sexolog, men någon jäkla bimbo ska jag banne mig inte bli! Hur ska jag kunna sprida kunskap, rolig och sexig fakta och bilda ett förtroende hos människor om jag beter mig som en jäkla Lolla?! Mohaha, jag är bättre än så :)

0 kommentarer