dödsdröm!

Inatt hade jag en dödsdröm, en dröm då jag drömmer att jag drömmer, och i drömmen så blir jag mördad! I drömmen var jag och L på besök hos mamma för att träffa hennes nya flickvän (!!) som för övrigt hette Susanne, hon kommer in i rummet och börja strypa mig! Så i drömdrömmen skriker jag, får ingen luft och sambon kommer in och väcker mig. - men till saken hör ju att jag fortfarande drömmer, eftersom jag bara vaknat upp ur drömdrömmen, så jag får fortfarande ingen luft, och jag minns hur jag slår på mig själv och skriker för att försöka vakna upp!
- och till sist vaknar jag, kallsvettig, flämtandes och vet inte om jag lever, drömmer eller om jag är död! Så jag famlar efter mobilen, ringer L och frågar om jag lever! Tack gode gud för hans förmåga att lugna ner mig på tre sek<3 så det hela slutade med att jag levde och jag somnade om medan Håkan Bråkan var på.

Utöver det så drömde jag:
- att jag o Sambon hade världskrig, som ledde till att pappa, som hade flyttat in i huset brevid och hade inflyttningsfest, och han var helt övertygad om att sambon var "Min nya", medan jag försökte övertyga honom att han känt henne sen sexårs. Men vi gick iaf på inflyttningsfesten och åt mat.

- vi var på en rejäl fest, typ som rhodos. Fast det var en hel ö! Samtidigt som vi söp och dansa, så fanns det våldtäktsmän som man skulle akta sig för! Så vi sprang omkring, söp och hade askul, samtidigt som vi var konstant rädda för att bli överfallna. Sjukaste delen var när vi får syn på en man som ligger på rygg och kräks, Jennie puttar fram mig för att jag ska lägga honom i framstupa, då kommer hans kompis fram och lägger sig över honom, och dom ligger liksom o fontänspyr över varandra. Så pass äckligt att vi bara går vidare. Sen i gryningen inser Naddi att ön som vi befinner oss på ligger mitt i Liseberg! (och naddi, du söp lika mycket som oss andra!! :O)

Hur fan ska man kunna vakna utvilad när man bara drömmer massa sånt här?!
0 kommentarer