Erotisk novell - check

Sådärja, nu har jag skickat in min erotiska, porriga och förhoppningsvis jäkligt sexiga novell. Så nu gäller det bara att den går hem hos Hannah också! Åhh, jag har seriöst fjärilar i magen av ren spänning och exaltering. Hoppas hoppas hoppas bara att hon tycker om den så pass mycket som jag vill!

Det svåra var inte att komma på en novell, det var bara att ta en gammal sexig fantasi och få ner på papper. Jag älskar att få ut tankar, åsikter och händelser på papper, och när det kommer till sexuella situationer så blir det om möjligt ännu roligare och sexigare! ;) Men det svåra med hela novellen var titeln, men tack vara min duktiga stand-in-redaktör så löste sig problemet snabbt! Glöm inte vad jag lovade om pizzan! :)

Så gode gud, gör så att Hannah går igång på min novell! ;)

3 kommentarer
Linnea :>

jag är då inte bra på noveller. kan inte formulera meningar så bra och har ingen livlig fantasi ^^



sv: joo, det var supergott :p

Anonym

Ja men kolla in nu då!!! Nu finns en ännu sötare, ännu bättre liten knatte där!!!

Jesper

Grymt bra blogg!! Kan du inte lägga ut novellen? Skriver erotiska noveller själv och tycker det vore spännande att läsa din!