ett tecken på mognad?

Jag har precis sett och överlevt en skräckfilm helt själv, och inte vilken skräckis som helst - en cpläskig! Dead silence heter den, och har ni inte sett den och är på jakt efter något läskigt - hyr den! Jag skojar inte med hur läskig den var, jag var tvungen att pausa flera gånger och bara kolla bort o andas lite. Ska inte avslöja vad den handlar om, men kan säga så mycket som att det är med en jäkla massa dockor! Så är ni lite skraja för dockor och gamla leksaker, se den här filmen och tuppa av av skräck ;)

Funtar på om jag ska ta en liten powernap innan jag börjar plugga, eller om jag skiter i powernapen och pluggar resten av dagen. Visst får jag mer gjort, men risken finns att jag kommer somna på bion ikväll, och det vill jag verkligen inte!
1 kommentar
Ida

Jag vågar inte kolla på skräckfilm själv, är för feg;)