finaste kvällen på länge!

Åh, jag känner mig helt varm av lycka! Sista tjejen har precis gått igenom dörren och nu är det bara lilla jag som är vaken i hemmet. Vi har precis haft världens mysigaste tjejmiddag med tacos och kladdkaka, för att fira att min älskade sambo och bästis fyller 20! Massa skratt, minnen och prat om allt mellan himmel och jord - precis som det ska vara på en tjejmiddag! Om man bortser från att hunden smygåt kladdkaka när vi andra diskade, så var kvällen himla fin!

Kvällens bästa mening, jennie mitt i disken: Jag står här och tänker på att våra tjejmiddagar ser exakt likadana ut som för fem år sen, lite tacos och kladdkaka, det är allt som behövs!

Och just nu sitter jag bara och njuter av vilka fina vänner jag har, att jag har lyckats hitta världens finaste guldkorn i hela vida världen, och att vi fortfarande håller ihop! Det går dagar, veckor och år, tusen saker sker per dag, men vi är fortfarande lika tighta som från början. Livslång vänskap som i ett nötskal<3



0 kommentarer