friday

Snart helg, och ja det känns ungefärg likadant som en vanlig tisdag. Kvällens planer är följande - chips! Kan inte bli mer bestämt än så, så länge chips finns med så är jag nöjd. Men mer utvecklat för kvällen är en påse chips, dipp, massa vatten, något bra att titta på och kanske Ben & Jerrys New York Super Fudge, och kanske vispgrädde till det. Jag är fullkomligt trött på allt som har med krogliv att göra, usch. Är fullkomligt avtänd och är istället inriktad på mer stillsamma grejer ett tag framöver.

Enda frågan jag har just nu, vad krävs för att man ska bli sponsrad av typ estrella?!

ps. estrella, jag kan tänka mig att vika ut mig i endast chips! eller fylla ett badkar med chips och plaska omkring där i, skulle nog kunna bli bra bilder!
1 kommentar
Linnea :>

mycket skönt med fredag :p



sv: åhååå :D