fullspäckad dag.

Jobbet började med en massa kaos, tillfälliga strömavbrott då hela min avdelning dog och blev så pass mörk att jag inte vågade röra mig, till att jag skulle försöka vara kreativ och placera ut alla leveransvaror själv. Dock kom sambon och hämta mig efter jobbet, och tyckte det såg väldigt snyggt ut! Poäng till mig :)
Därefter direkt till skärholmen där vi lalla in i den ena butiken och in i den andra, jag fick för mig att prova skinnklänningar och i den ena såg jag ut som en riktigt Black Jack i, och i den andra såg jag skitsnygg ut (förutom den lilla detaljen att den satt skitbra över bröst och rumpa, men vid magen och ryggen såg det ut som att jag varit på smällen och bara gått ner gravidkilon över magen!) Det slutade med att jag bara kom hem med ett halsband...

Lyckat för plånboken, mindre lyckat för garderoben kan man sammanfatta dagens shopping med.
0 kommentarer