ge mig karatefylla!

Åh, jag är så jävla sugen på alkholhaltiga drycker att jag snart klättrar på väggarna. Det känns lite som att jag är gravid, och exakt allt det som är livsfarligt för bebisen lockar som allra mest just nu!

- Jag vill gör färgglada drinkar och svepa en efter en
- Jag vill dansa till schlager och skrika med i texterna
- Jag vill ta på mig någon av mina tio små svarta klänningar 
- Jag vill köra tequilarace och vinna
- Jag vill kedjeröka mentholcigg på en altan och njuta av nattens värme och prata om livet
- Jag vill dricka Vodka on Rocks med svartvinbärssmak
- Jag vill vandra hem ensam framåt småtimmarna med varsin vinflaska i handen som vapen
- Jag vill ha roligt fyllesex och knappt minna det dagen efter
- Jag vill skratta åt världsliga ting tills tårar rinner
- Jag vill spela musik på tuben, skrika med i låten och inte bry mig
- Jag vill inbilla mig att jag är bättre än Shakira på att dansa
- Jag vill dansbattla och utse mig själv till vinnare
- Jag vill röka så mycket att hostan sitter kvar i dagar efteråt
- Jag vill sno andras flickvänner och pojkvänner och strula
- Jag vill ha så mycket hårspray i håret att det tar dagar att lägga sig
- Jag vill dra Poppers på öppen gata och njuta av hjärtat som pickar
- Jag vill gång på gång önska låtar och inte förstå att djn ignorerar mig
- Jag vill gå hem barfota från tuben med klackarna i handen
- Jag vill röka vattenpipa och känna nicokicken
- Jag vill laga fyllekäk och ignorera disken
- Jag vill bli galet arg och riva ut folks frysar och slå killar med frysfack
- Jag vill krossa glas och njuta när skärvor flyger åt alla håll
- Jag vill ha en så rolig förfest att den blir kvällens fest
- Jag vill sno öl, tuggumin och annat från vilsna dalmasar
- Jag vill vakna upp och inte minnas vart alla blåmärken och skärsår över kroppen kommer ifrån
- Jag vill spy i en park för att slippa bakfyllen
- Jag vill sjunga "Vet din mamma att du super" med folk som kan texten
- Jag vill diskutera politik och bli förbannad på folk som inte tycker som jag
- Jag vill dansa på bardisken och svinga runt strippstången
- Jag vill fyllehångla
- Jag vill fyllegråta och hata världen
- Jag vill dricka absinth
- Jag vill virra bort mig och gå vilse
- Jag vill straffspy i portuppgångar
- Jag vill vakna upp och inte veta vart jag är
- Jag vill sno blommor och plantera hela diskhon full åt mamma
- Jag vill fyllekäka glass och vispgrädde på tub direkt ur förpackningarna
- Jag vill dricka öl efter öl
- Jag vill vara så full att jag inte förstår när jag blir utkastad
- Jag vill sparka efter killars huvuden så att skorna flyger iväg över dansgolvet
- Jag vill dricka gratisdrinkar och njuta
- Jag vill komma in på VIP-avdelning och dricka Moet
- Jag vill ligga uppochner i en fotölj och filosofera
- Jag vill nakenbada och strunta i vilka som ser
- Jag vill bli så full att man vinglar fram hela dagen efter
- Jag vill vara först och sist på dansgolvet
0 kommentarer