god I only knows what I be without you!

Min älskade sambo skrev alldeles nyss ett väldigt roligt gästinlägg här på bloggen, men då internet är en skiftande vara här i hemmet så försvann allt. Ska se om jag lyckas övertyga henne att skriva ett inlägg senare!
För er som varit hemma här, så vet ni hur överjävligt kallt det är! Och det är inte för att jag är snål som jag inte haft elementen på, utan det är för att dom inte fungerar! Jag har tjatat och sagt det, och nu har vi skruvat upp alla - och nada! På sin höjd blir det lite fisljummet...

Men den saken är nu fixad - jag har satt på gasspisen på högsta värme och ungsluckan är öppen! Tadaa lite som en hemmagjord bastu i köket! Bästa av allt är att jag har fast gaspris, så det kostar lika mycket hur mycket jag än använder den, så det blir ju ingen prisskillnad! Ibland är jag så smart att jag överträffar mig själv! :D

Nu ska vi baka chokladbollar, värma oss vid spisen och njuta av söndagen!


ps. i love you sambo! hann inte läsa hela ditt inlägg, men jag är säker på att det var massa fint!<3

0 kommentarer