guuud, gör mig pigg

Varför blir det alltid så att när man ska upp tidigt och jobba, så har man cpsvårt att somna kvällen innan? Huvudet är fullt av tankar, kudden är obekväm, det är för varmt/kallt i rummet och man kan bara inte finna ro. Så vaknar man dagen efter som en jävla knäckebrödsmacka!
- dessutom så hade jag lyckats sova på armen hela natten, så när jag vaknade imorrse trodde jag först att jag blivit förlamad, men just bara i armen. Men efter några minuters panik insåg jag att den nog bara hade domnat bort.

Guud. nu blir det jobb på en helt ny butik och massa info att trycka in i huvudet, och ikväll blir det myskväll med tjejerna. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra förutom att fira Naddi och lite mig, men jag har iaf blivit lovad att vi ska äta något med vispgrädde! :)
0 kommentarer