jag hatar teknik!

Aah jag blir galen! Jag har tappat bort mina inloggningsuppgifter till skolsidan, hittar inte lappjäveln någonstans och hela Universitetet verkar vara så pass uppblåsta att dom tror att ett litet futtigt inloggningskonto var det viktigaste som hände sen månlandningen! Vad är det med all säkerhet? Vem fan bryr sig om att hackra sig in på min mail eller mitt mondo-konto? Vad finns det att hämta där egentligen?
Jag fattar verkligen ingenting! Okej om jag vore en superhemlig spion som hade ensamt ansvar för hela Sveriges stadshemligheter och samtidigt var med i en underjordisk grupp som hade samarbete med både ryska maffian och amerikansk underrättelsetjänst som i sin tur sysslade med supereffektiv kärnkfraft som skulle kunna spränga hela jorden på ett litet kick!

Men nej, jag är bara en liten jävla student som slarvat bort en lapp. Supporterjäveln vägrar lämna ut mina uppgifter, och när vi väl kör instruktionerna via telefonen varsin framför datorn - och det inte fungerar, får jag meningen "du är nog inte den första som råkat ut för det här, sidan verkar inte riktigt vilja samarbeta med dig just nu!" Ja, för det blir ju så mycket enklare när jag vet om att andra människor råkat ut för samma sak. Idiot!
3 kommentarer
Stockholms Universitet

Du ska icke komma och kasta pasta på våra medarbetare, vi gör vårt arbete så gott vi kan. Håll koll på dina inloggningsuppgifter istället

caro - sex, kärlek och allt däremellan!

hahha vadå pasta?! :O

men gör bättre lappar som man inte tappar bort! Originellt med vita papper, som gjort för att slarvas bort!

Tina

Jag håller på dig Carro... ;)