kalinka kalinka.

Vilken underbar kväll jag haft! Möte upp HT på 60 där vi gick igenom det allra senaste samt suckade högt åt och blängde på ett konstant hånglande par. Haha! Därefter promenerade vi från 60 till slussen där vi hamnade på donken där kvällen fortsatte med ännu mer prat och väldigt roliga planer inför hösten och vinter. Om allt blir som jag vill så blir det bra och planerna går igenom som jag vill.

Åh, jag tycker verkligen om kvällar som dessa, så lite som krävs för att kvällen ska bli otroligt mysig och till ett underbart minne att gå tillbaka o fnissa åt<3


Pufflis :)<3


Behövs det ens nämnas hur sjukt glad Ernst blev för Guillous nysignade bok?! ;) <3


Han i kassan kallade det Toscatårta, medan jag sa att det var en nötkolatårta. Vem försökte han lura?!

1 kommentar
emsipemsi

hahaha svajert :D eller hurfan de nu stavas ;D