lite som en ny människa.

Kommer precis tillbaka från ett låångt möte med fröken L. Vi räknade ut att det var exakt 14 månader sen vi sågs sist, och hur jäkla mycket har inte skett på dessa månader? Och även fast jag alltid är nervös och mår lite illa innan, så efteråt känner man sig lätt som en fjäder och bekymmersfri, hon är den otroliga inverkan på mig. Så underbar person och som liksom förstår mina tankar och ord innan jag ens sagt det. Fantastiskt!

Visst var det lite jobbigt att börja gräva i allt, och gå igenom detalj efter detalj, men så jäkla nyttigt för mig att få en utomståendes människas åsikter och perspektiv på det hela. När man vänder och vrider på en massa saker och jag får se det ur helt andra synvinklar, det öppnar upp jäkligt mycket och jag förstår på ett helt annat sätt. Så jäkla bra!
1 kommentar
Sophia

Bra där!!! =)