pappas födelsedag!

Igår var det ju som sagt pappas födelsedag som firades med stor fest! Så pass stor fest att folk jag aldrig ens träffat i hela mitt liv - frågade hur jag kände festföremålet! Jag är festföremålets dotter, den yngsta! (noga att poängtera i vilken ordning man är i syskonskaran ;) )
Vi åt massa god mat, sjöng sånger, hade frågesport och slutligen blev det dansgolv! Vilket påminde ganska mycket om en finlandsfärja... Men på det stora hela kan man nog sammanfatta kvällen som trevlig. Bästa av allt var att träffa syskonen och alla kusiner man inte sett på år och dar! Så trevligt!


Lilla pappa :)


Bror, syster och kusin!


Jag med festens största och snyggaste bukett! ;)

1 kommentar
Andreas

Det var kul att träffa dig oxå, men vad sa vi om det där med om å lägga upp bilder Caro?:D