plugg-gnistan är tillbaka!

Jag hade min första föreläsning på Män och maskulinitets-kursen, och jag älskar den! Vi har världens bästa föreläsare, så inspirerande och så jäkla bra på att få fram fakta på ett bra och intressant sätt. Så jäkla bra! Jag ville aldrig att tiden skulle ta slut, och jag vill bara ha mer att lära mig! Ahh, kan knappt vänta tills nästa lektion!

Vad det gäller den andra lektionen, haha guud! Den föreläsaren är så sjukt dålig att jag slutar lyssna efter 2min! Tack gode gud att jag hänger med världens roligaste grupp, eller iaf roligaste tjejen ever! Jag minns inte ens senast jag skrattade så mycket på en och samma timme. Tack darling för roligaste kvällen :)

Och imorrn är det sista gången på HIV-kvällen, jag sörjer redan nu för att jag kommer sakna det så mycket!
2 kommentarer
Ida

Så trist med tråkiga föreläsare, finns det nånting värre än en lärare som bara maler på...?;)

Moa

Ha! Nu har du något att läsa min blogg ;) Tur att du går på kursen annars hade ingen skrattat åt mina fot-korv-skämt... Haha nä, vi kommer ha GRYMT på nya kursen tsmns fina honey! Puss!