porrskadad

När jag började inrikta mig på ämnet sex och sånt, slukade jag alla texter, böcker och saker som hade med sex att göra. Och jag var helt övertygad om att det var jag som stod för uppkomsten av ordet porrskadad! Lyssna på ordet, det bara skriker min formulering. Men tydligen är det ett rent allmänt ord, konstigt...
Tänkte ändå förklara min version av porrskadad: När en person är helt övertygad om att allt som sker i porrens värld är ren standard och som förvånas över att vanliga dödliga inte är lika viga, kåta, våta, hårda, smidigt formade och att sexet inte ser riktigt likadant ut i porrens värld som i the real world. Det är en porrskadad människa för mig!

Vad tänker du när du hör ordet porrskadad? Jag vill veta era uppfattningar om begreppet.
4 kommentarer
Sophia

Bläcon!

Anonym

Kunde inte beskrivit det bättre än som du gjorde!

jenny

Kunde inte beskrivit det bättre än som du gjorde!

Ida

Har aldrig hört ordet förut, haha. Men din beskrivning låter väl ganska vettig=)

Gick en makeup - urs för ett par år sedan på medborgarskolan, fick lära mig lite allt möjligt om smink osv - hur kul som helst! Så privatkurs kan du absolut få;)Pusss