revolution.

Idag under min arbetsdag som var över 12h lång, med en given lunchrast + tre smygtagna raster med tillhörande häng nere på köttavdelningen, så insåg jag att jag är så jävla trött! På allt! - de todo!!
- Jag är så trött på hur jag lever, vad jag gör, vad jag äter och allt allt allt.
- Jag är trött på att jobba för att överleva, plugga för att hänga med på lektionerna, betala räkningar och skriva inköpslistor som innehåller rengöringsmedel och disktrasor!
- Jag är trött på att ta allt eget ansvar, att ses som vuxen och att inte längre leva det jag en gång kallade liv.
- Jag är trött på hemmahäng, glass och chips.
- Jag är trött på te och mysbyxor.
- Jag är trött på att lyssna på människor som egentligen skiter fullständigt i hur jag mår, och jag är trött på att vara duktig och följa regler jag egentligen bara vill riva sönder!

Jag ska göra revolution! Hitills innehåller den än så länge bara mig själv, men jag har stora planer, och tro mig, det kommer kännas. Jag har en bra och stark känsla om det här!

0 kommentarer