Sexualitet, kropp, estetik, 7,5 högskolepoäng

Denna lilla kurs har jag paniksökt nu hösten. En av tjejerna på genuskursen tipsade mig om denna, och sa att den förmodligen kan vara bra att läsa inför mitt karriärsmål, och yes indeed vad rätt hon har! ;)
Så nu sitter jag här och hoppas att det inte är försent och att jag får läsa kursen, den verkar vara så intressant!

Då det inte finns någon utbildning för att bli sexolog, så försöker jag snickra ihop min egen så gott det går. Samt samla på mig så mycket kunskap och erfarenheter som möjligt. Mitt mål ska jag iaf nå, att bli sveriges bästa och yngsta sexolog!

2 kommentarer
teSz

Sv: haha jo de kan man ju lungt säga, skit SL :P



visst var den, haha :D

Sophia

På vilken skola?? Ska du plugga den till våren eller..? För 7,5 hp tar ju typ bara 5 veckor att läsa.. hihi..