sluta mobba calle!

Usch, vilken jäkla fredag! Sambon gav upp redan vid åtta, och sen dess har jag kollat idol och ätit chips. Det är ungefär lika spännande som det låter, speciellt när man vanligtvis bara ser auditions och sen inget mer. Ja, det har jag lärt mig ikväll iaf - inte upprepa denna typ av kväll igen!

Men åter till idol. Varför är juryn så elak mot Calle? Är det bara jag som fullkomligt dyrkar honom? Visst, han kanske är lite stel i dansmovsen, men lyssna till rösten! Jesus vilken röst han har! Dessutom så slår hans charm och utstrålning pingvinmovsen! :) Jag hejar på Calle!


En man som beskriver sin sång som - "lite kött och lite själ", kan man inte låta bli att älska!

1 kommentar
Ida

Jag tycker också att calle är grym, kommer ihåg när han sjöng walking in memphis på uttagningen - han fastnade direkt hos mig då!