söder.

Inloggningshelvetet fortsätter, kommer till universitetet och möts av milslång kö. Så pass lång att jag hann läsa några kapitel ur en bok... Kommer fram och möts av en bitchgubbe, följande konversation sker:

C - Ja hej jag har tappat bort mina inloggningsuppgifter och jag behöver nya!
BG: Suck, ååh... Du vet om att du kan göra det här hemma, på internet, vaa?! (och bitchblickar mig!)
C - Eeeh, nej! Tänk för att det kan jag inte. Jag har redan pratat med ert supportteam och då Han inte kunde hjälpa mig så sa han åt mig att komma hit. Och nu är jag här! (bitchblickar tillbaka)
BG: Jahaaja, då ska vi se vad jag ska kunna göra för att hjälpa dig då...

Sagt och gjort så blev det kirrat och jag sitter här nu med sprillans nya inloggningsuppgifter. Ska snart ta ett varmt bad kombinerat med Jane Austen och Etnotism, spännande kombo.

0 kommentarer