till jesper,

Hej!

Ja, jag skulle supergärna lägga ut min erotiska novell här, men då jag vann och den kommer publiceras inom kort i Veckorevyn (jaa, jag kommer tjata sönder om det här!!) så är jag inte riktigt säker på om jag kan lägga ut den lite här och var?!
 Dessutom så vill jag att ni söta läsare hittar den i tidningen! ;) Iofs så kommer mitt namn stå med, så det kommer ju inte bli direkt svårt. Men jag rysnjuter av bara tanken på att min erotiska novell kommer bli tryckt i en tidning!!

Men för att fortsätta på ämnet om erotiska noveller, så har jag en jäkla massa andra på lager. Så om du är intresserad av att läsa så kan jag självklart lägga ut några av dom här! ;)
3 kommentarer
Jeanette

Ja det skulle jag kunna göra. Det är kul! Men det absolut bästa vore ju att kanske ordna en fotografering lite längre fram och lägga in en av dom bilderna i headern sen. Jag använder mig bara av mina egna bilder och så när jag gör hemsidor osv på grund av upphovsrätt o grejs. Kan bli rätt så dryga böter annars, haha!



Puss

Jeanette



(vet inte om den förra kom fram)



Ja det skulle jag kunna göra. Det är kul! Men det absolut bästa vore ju att kanske ordna en fotografering lite längre fram och lägga in en av dom bilderna i headern sen. Jag använder mig bara av mina egna bilder och så när jag gör hemsidor osv på grund av upphovsrätt o grejs. Kan bli rätt så dryga böter annars, haha!

Jesper

Förstår att Veckorevyn vill att den ska vara exklusiv. Grattis förresten!! Ser väldigt gärna att du lägger ut några andra noveller här ;)