torsdag.

Tiden bara rinner iväg och nu är det torsdag. Tentorna ska snart vara inne, tur att jag har båda skrivna i huvudet då?! Haha, så typiskt mig att alltid skjuta upp plugg, men som sagt så skriver jag som allra bäst under stress. Minns alla stora inlämningar på thg, som alla lämnades in 2min innan deadline, jag som grät av lättnad och mamma som strängt upprepade att "carolina, detta var iaf absolut sista gången du skjuter upp det såhär länge!!". 

Dagen är komplett fullspäckad med följande:
- plugga, plugga, plugga
- börja fundera på hemskrivningen på HIV-kursen
- vika och städa undan all tvätt som är utspridd i hela lägenheten
- powerwalk
- samtal 14.55
- mysfika på Chokladkoppen
- middag med HT om jag hinner<3
- filmkväll

Med tanke på vilken toppenkväll jag kommer ha från 17.00, så är det ju värt att plugga ihjäl sig under hela dagen! Allt tråkplugg jämnas liksom ut med mysiga grejer ikväll istället :)

0 kommentarer