Aaah lyckochock!

Ja, man undrar ju när man ska bli schizofren när livet bara går upp och ner hela tiden. Sekunderna efter att jag publicerat förra inlägget, gick jag igenom kommentarerna och JAG HAR VUNNIT 1000kr!!! WOHO!!
Kan ni fatta en nydumpad, fattig student + tusen andra saker som sker i livet - och sen få beskedet att man vunnit 1000kr på Vera Moda! :D jag är så jävla lyckokickad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Fasen vad jag ska shoppa! :D Det var ursnygga Tyra från Veckorevyn som hade en tävling i sin blogg, och jag vann! Nu håller jag bara tummarna för att det inte är något jäkla förtidigt aprilskämt. Dock svarade hon inte på om jag vann med henne också som shoppingassistent?! Jaja, får ta med det i mitt tackmail till henne! :D

För tillfället sitter jag hemma hos syster, hon fyller i mina csnpapper medan jag är kakövervakare. Till middag blir det lasagne och kakorna till efterrätt, och för tillfället känns inte livet helt jävla hopplöst iaf! :)

2 kommentarer
Ida

Gratts grattis Caro! Vilken dröm att få 1000 spänn att shoppa för bara sådär, vilken lyckodag för dig:D pusspuss

Sophia

Pax för att du måste dela med dig till mig!!!!