bläckfisk

Har flängt från ena platsen till andra platsen, kubbat och kirrat för att verkligen hinna med allt som skulle ha blivit gjort idag, och jag lyckades. Så jäkla bäst är jag som på bara några få timmar hann med; lunchdejt + en annan sak med mor, åka till universitetet och kirra kåravgift + få SL-intyg, åka till SL-center och köpa kortet, åka hem till mamma och leta fram den gamla och superlånga versionen av Stolthet och fördom, gå till medis bibla och leta fram pocketversionen av ovanstående, för att sen komma hem och dö!

Så nu ska jag lägga mig på spikmattan och försöka slappna av en kvart innan jag ska packa ihop det sista, hitta vägen till Noaks Ark, och sen bege mig återigen in mot stan för att gå på min första föreläsning på HIV-kursen! Ska bli så spännande!
1 kommentar
Sophia

Noak´s Ark ligger vid pappas jobb, inte alls långt därifrån! =)