caro och sanna testar...

... Grönt Jasminte!
Förväntningarna var jäkligt höga, vi hade letat igenom hela butiken för att hitta tesortimentet och sen läst noggrant på varenda förpackning för att slutligen hitta rätt! Vi kom hem, gjorde iordning teet och avsmakade:

Kopp nr 1:
C - Mmm, det smakar det smakar, hö?!
S - tyst...
C - Men det smakar ju för fan hö! Och det luktar ju tom med hö!
S - Det här är inte rätt te! Inte det som jag drack förrut.
C - Haha jag vet, ta ett foto, skicka till ... och skriv: mitt te smakar hö! Hö hö!

Kopp nr 2:
C - Få se om det kanske smakar godare nu då.. Nej, nu smakar det fimp! Det smakar ju för fan fimp!
S - Filt?
C - Nej, det smakar gammal fimp, eller typ cigarettfilter.

Kopp nr 2 som fått svalna lite:
C - Nej usch, nu smakar det för fan gammal spya!
S - Det blir bara värre och värre. Först hö, sen fimp och nu gammal spya!

Så slutsatsen av denna testomgång blir något i stil med; vill du ha ett äckligt te, som är så pass äckligt att du skäms för att bjuda dina vänner på det, då ska du prova detta!
6 kommentarer
em

hahahahahahahaha ja det var ju tider det:p

HAHAHAH nääää så kul ska vi inte ha det, tänk på att min lilla flört jobabr på samma ställe som mig :'DH AHAHAHA pussss

Sophia

MEN BLÄCON!

Köpt nytt thé!! På en riktig thé´-butik nästa gång!!!



// En syster som vet!!!

Naddi

Hahaha, det där är en av många anledningar till varför jag inte dricker te :P

Sophia

Nix, inga stuvadae mackisar idag!! Men det är lätt att göra, fråga mamma imorgon bara! Lätt som en Plätt!!!

ellen

jag har ett supergött jasminté på jobbet. Det smakar blomma ska du veta! tar med den hem nåndag. pusspuss

caro - sex, kärlek och allt däremellan

åh, älskade du! vart hittar man det? har ni det på er lilla teavdelning? :)