caro testar: Geishakulor!

Igår hann äntligen med att testa Geishakulorna, och jag kan meddela att det var ganska nervöst i början eftersom jag hade fått för mig att dom skulle försvinna in i mig (för det var vad alla andra påpekade direkt) men det är såklart nästintill omöjligt. Möjligen om du står på händerna samtidigt i någon konstig ställning, eller verkligen trycker upp dom långt. Men varför man nu skulle göra det?!

Geishakulor är små tunga kulor och kommer i par, det man gör med dom är att föra upp en i taget i vaginahållet, hållet där kuken/fingrar ska in under sex, även där du har tampongen under mens. För upp dom där och försöker sen hålla kvar dom, spänner musklerna för att kulorna inte ska trilla ut igen!

Jag tyckte verkligen om dessa små kulor, för man känner verkligen hur musklerna arbetar på och det är roligt att försöka göra så mycket saker som möjligt, samtidigt som man ska hålla kvar kulorna!
0 kommentarer