chokladmousse!

Jag har sånt jäkla stort begär efter chokladmousse, jag hade bestämt redan imorrse att jag skulle äta det ikväll, men sen blev det ändrade planer, lite jobb och sen föreläsning, och nu sitter jag här och dreglar ihjäl mig. Jag längtar så sjukt mycket efter en stor skål med fluffig chokladmousse med en stor klick fluffig grädde på! Mums!

Utöver min obscena längtan efter chokladmousse har dagen bestått av helvete, sen lite jobb på eftermiddagen. Första gången jag var där och på det stora hela gick det superbra, jag går så jäkla bra hem hos pensionärerna, så jag sålde på bra! Och därefter iväg på en föreläsning om HIV och vaccin, hade varit intressantare om kvinnan inte snöat in allt i överdrivna medicinska termer, men på det stora hela okej.

Nu sitter jag och väljer mellan om jag ska lägga mig på spikmattan och försöka slappna av, eller om jag ska prova mina nya Geishakulor! Eller varför inte båda två?! Dock inte samtidigt! ;)
0 kommentarer