en riktigt mysig dag!

Jag och Jennie möttes upp strax efter tolv och gick bort mot Kungsträdgården. Vi möttes av massa människor, politiska tält, ekologisk frukt och artistframträdanden som blandades med politiska tal. Temat för dagen var röd-grön, dvs det nya samarbetet mellan Socialdemokraterna, Vänsterpartiet och Miljöpartiet. Dessutom fick vi även syn på två av mina absoluta favoriter - Tomas Bodström och Leif Pagrotsky, man vill bara ta hem båda två och sätta dom på varsin köksstol! Det var en massa bra artister som uppträdde, och min favorite in the world - Rikard Wolff var där, han var så jäkla bra, snygg och hade en enorm utstrålning! Utöver det såg vi bla Stefan Sundström, Kevin Borg, Cookies and Beans, Lili och Sussie, Bo Kaspers Orkester, Sarah Dawn Finer och Jack Vreeswijk! Men det som imponerade mig mest var deras politiska tal, så bra formulerat och gick rätt in i hjärtat! Önskar att det var val imorgon och att man redan nu kunde fira in den nya rödgröna eran! :)


Moffasa!!<3


Lars Ohly, Peter Eriksson, Maria Wetterstrand och Mona Sahlin!


Haha min humor i ett nötskal - kubb med moderaterna som spelplan! :)


Tomas Bodström from behind :)

1 kommentar
Sophia

Vad mycket puddingar på ett och samma ställe! Spec. Rikard.. =)



Jo, kakakn blev god! Testa den!! =)

Jag ska ha utb. på jobbet, eller på Barn Intensivvårdsavd. Så det ska bli spännande! =) Vad ska du göra imorgon?!