Fan vad jag älskar livet!!

Aaah, jag kan knappt andas för att jag är så jävla lycklig! Att enda jäkla samtal kan göra så jävla mycket, helt jävla otroligt!! Jag älskar livet, jag älskar mig själv och jag älskar er! Och jag älskar personen så pass mycket att jag fan ska ta och döpa mitt barn till Hans! Fult namn men ett namn med så jävla mycket betydelse!

Ahh, jag kan inte få fram normala tankar, jag är bara helt uppe i det blå och så adrenalinfull att min kropp skakar. Hör av mig senare när jag är lite mer nere på jorden!

Jag älskar livet!!
3 kommentarer
Sophia

Nej men lugn i stormen!!! HANS! Det är väl att ta i i överkant, tycker du inte det? Du kan väl köpa en elvisp eller nått i den stilen och döpa den till Hans, men ett barn?? Nej du! Där säger jag tack och stopp! Jag sätter ner foten där, det ska du veta!

Hans

Hans är ett fint namn :p



Du har gjort oss en stor oförrätt och vi som heter Hans kommer att beivra den eller inte :D

caro - sex, kärlek och allt däremellan!

Hans, jag fattar inte din kommentar. Ska du beivra det eller inte?! :O