fredagsmys!

Har precis vinkat av min älskade ellen, vi har druckit för stora koppar blåbärste och pratat om allt och lite därtill. Jag tycker verkligen om sådana typer av kvällar då man får köra igenom allt som hänt sen sist och bara prata på om allt om himmel och jord! Åh, jag ska boka upp hela min höst och vinter med sådana kvällar som denna, bara massa mys, älskade fina vänner, gigantiska koppar med te, tända ljus och stora duntäcken att mysa ner under. Så ska iaf min höst se ut!

Det är fredagkväll, och nu sitter jag ensam här i soffan. Håkan Bråkans julkalender är på i bakgrunden, och hur kan man inte älska alla dessa underbara repliker? Det känns som att manusförfattarna tjyvlyssnat på mig och jennie under några månader, och sen skapat en serie i precis vår smak! :)

Nu kan jag dock inte bestämma mig om jag ska bädda ner mig med spikmattan och läsa en bok, eller prova geishakulorna eller om jag ska försöka sova. Vet dock inte om sanna kommer hem ikväll, annars blir det lilla jag som får ta sova-ensam-oskulden ikväll, i detta nu...
0 kommentarer