ge mig crazy-bananas!!

Det känns som att jag borde göra något spännande, roligt, exalterande eller iaf lite uppseendeväckande. Jag har för mig att människor som går igenom en stor livsförändring brukar göra något spektakulärt som reaktion på det hela. Och jag försöker komma på något spektakulärt som jag hitills lyckats åstadkomma som nydumpad, och det enda jag kan komma på är att vinna 3kg bilar! Vilket bara bevisar att den gamla klyschan stämmer!

Men nu, mjaa tiden verkar mest stå stilla och jag tillbringar dagarna med att plugga, äta knäckebröd, promenera, umgås med tjejerna, se The Nanny och läsa. Inte direkt vad man kan kalla "Living the dream!", men jag har gjort en liten sammanfattning på diverse aktiviteter som kanske kan göra lite ändring på det. Kort och gott, jag vill ha något att göra, nått utanför mina ramar - ge mig crazybananas!!

Saker jag vill göra, och det kanske vore dags nu?!

  • Lifta till Köpenhamn
  • Göra min tatuering
  • Börja skriva på mina sexböcker
  • Göra ännu en intimpiercing (iofs ganska så slöseri, för vem fan ska se den?!)
  • Upptäcka Paris!
  • Bila genom Europa
  • Färga och klippa håret - X
  • Lära mig laga risotto och paella
  • Bli lite extra bra på något, förutom saker som har med sex att göra
  • Ligga under en tunnelbaneperrong när ett tåg åker förbi
  • Hitta en intressant hobby eller träningsform

Kom gärna med mer förslag, jag är väldigt öppen för nya, gärna spektakulära grejer!

3 kommentarer
Sophia

Nej men alltså: Stopp och Tack! Nu lugnar vi ner oss! vad sägs om att bli lite kreativ bara? Pyssla, måla, renovera eller möblera om hemma? Baka? Laga goda matlådor??!

Inte sådär farliga saker som att lifta till Danmark! Nu får du lixom tagga ner lite!!!

♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

Glass,maränger och frukter..

allt bra med dig?

Ida

Bila genom Europa måste du bara göra, det är verkligen en upplevelse och du får se så himla mycket!