gröt.

Känns som att hela jag är gjord av gröt, allt är bara allmänt grått och man vet inte riktigt vad man känner, man vet bara att det inte är som vanligt och att det inte är bra.
Efter att ha liggat nerbäddad hela dagen och väntat på döden, tröttnade jag så jag ställde mig och bakade kakor till imorrn kväll istället. 50st american cookies med extra mycket choklad i. Because chocolate is a girl´s best friend!

Blev även påmind om att ikväll är den första kvällen som jag ska sova själv i lägenheten, har hitills lyckats med att alltid ha någon annan mänsklig varelse i samma lägenhet när det är dags att sova - men inte ikväll. Tur att min kropp är så upptagen med annat att den inte tar in detta.

 Ska krypa ner i soffan igen tillsammans med Wallander, utöver denna finns det bara två till av manlig karaktär jag vill ha i min närhet för tillfället, och den andra delar jag kudde med inatt - så nu saknas bara den tredje och så är samlingen komplett!
2 kommentarer
Sophia

Vad duktig du är som sovit själv!!! =)

Du kan om du vill, syster lilla!

Ida

Åh, skicka lite kakor=)



Jo men män är ett märkligt släkte, förstår inte hur de tänker ibland!



pusss