Håkan ikväll!!<3

Åh, den här dagen kommer bli så jäkla bra. Inget, och då menar jag verkligen inget kan förstöra den här dagen. Idag är det nämligen Håkan Hellström på grönan! Woho! Jag är redan nästintill övertaggad! Det är jag, Jennie och Sanna som ska gå. Hoppas även att Ellen möter upp oss och följer med + att natti, naddi o natta kommer med också. Åh, det kommer bli så jäkla mysigt och bra, finns ingen som är bättre än Håkan!<3


Jag och Jennie efter förra årets konsert, måste ta en likadan bild ikväll och se om vi ändrats något! Hoppas det, eller ser jag lika pluttig ut nu?!



Livet förändras var jag än går
och det kommer kanske inte alltid va' vi två
Bara så länge det finns stjärnor över oss så
bara så länge våra hjärtan klarar av att slå

3 kommentarer
simone

Sv: koftan köptes i.. hm, våras :D Andående design så hade jag hjälpt andra om jag haft tid, jag jobbar typ hela dygnen så :/

Linnea :>

oh skoj :D



tack så jättemycket ^^ jo jag har gjort designen själv :p

Ida

Fasen va kul med Håkan, han skulle jag också vilja se! Kanske drar med mig nån dit ändå, haha=)