hunger.

För första gången på veckor känner jag något som kan defineras som hunger. Kanske inte låter så himla märkvärdigt, men för att vara jag, som vanligtvis får damp á la grining femåring om jag missar en måltid, och nu gått i veckor utan att ens känna mig sugen eller hungrig - så är det en jävligt big deal! Har precis gjort en liten kvällsvickning bestående av knäckebröd med smör och ost samt massa vindruvor. Dock inte tillsammans, utan var för sig. Ska bara vänta lite tills vindruvorna blivit ljumna. Imorgon ska jag iaf äta Amerikanska pannkakor, lönnsirap och bacon, woho min matglädje är tillbaka tror jag! :)

Kvällens föreläsning + seminarie gick ganska käpprätt åt helvete, lätt hänt när man läst knappt hälften av materialet och förstått kanske en halv del... Jaja, sånt som sker när man har huvudet fullt med annat. Men till nästa vecka, då jäklar ska jag vara taggad!
1 kommentar
Sophia

Shit vad gott med Americanska pannkakor! Det måste jag oxå göra någon dag!!! =)